هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

شوک یامگا به استقلال | ستاره فرانسوی فردا از ایران می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۶۱۶۱۶
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
شوک یامگا به استقلال | ستاره فرانسوی فردا از ایران می‌رود؟
کوین یامگا درحال مقدمه چینی است تا ایران را به مقصد فرانسه ترک کند. این بازیکن به فینال جام حذفی هم نمی‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصدومیت کوین یامگا در دربی برای استقلال دردسر‌هایی را ایجاد کرد و خیلی‌ها اعتقاد دارند یکی از مهم‌ترین دلایل ناکامی استقلال در دربی ۱۰۰ غیبت یامگا در نیمه دوم بازی با پرسپولیس بود.

استقلالی‌ها، اما بعد از دربی امیدوار بودند که مصدومیت یامگا شدید نباشد و او به سرعت به ترکیب تیم‌شان بازگردد، اما خبری از بازگشت یامگا نیست.

این بازیکن اکنون درحال مقدمه چینی است تا ایران را به مقصد فرانسه ترک کند. یامگا قبل از ترک ایران خواستار دریافت باقی مانده طلب خود شده است و به گفته مسئولان استقلال، باید مبلغ ۱۸۰ هزار دلار به حساب این بازیکن واریز شود.

مسئولان استقلال در تلاشند این مبلغ را به سرعت پرداخت کنند تا یامگا با خیال راحت ایران را به مقصد کشورش ترک کند.

اگر یامگا از ایران خارج شود محتمل است که به فینال جام حذفی هم نرسد واگر استقلال بتواند نساجی را شکست دهد به احتمال زیاد این بازیکن در بازی حساس با رقیب خود در فینال جام حذفی غایب خواهد بود.

البته برخی مسئولان در باشگاه استقلال امیدوارند این بازیکن به فینال جام حذفی برسد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->